Notice
Recent Posts
Recent Comments
Link
관리 메뉴

초록별과 그린 라이프

♬ Dark eyes(검은 눈동자) / ARIRANG SINGERS 본문

☞ Click ! 하위 폴더/-☆ 외국 가요집

♬ Dark eyes(검은 눈동자) / ARIRANG SINGERS

김민섭 [Dr. rafael] 2017. 8. 7. 22:30
     


      

      Dark eyes - ARIRANG SINGERS (코리아나)



      lt was midnightl turned the radio a Russian melody with such a sympathy.
      So l sing this song.You can join along. You can dance again like a Russian man
      어느 늦은밤나는 러시안 노래에 라디오 주파수를 맞추고그 노래에 빠져 들었죠
      그리고 그 노래 따라 불렀고 당신도 같이 불렀죠 당신은 다시 춤을 추었고 러시아 남자를 좋아했어요
       
       
      Ochee Chorie, Ochee strastnieWhen you look at metears are in your eyes.
      Tell me everything Whan you want to sayOh my dark eyes. l love you.
      당신이 나를 바라 보았을 때 당신 눈은 젖어 있었고 당신이 나에게 무슨말인가 하려는것 같았죠
      오 나의 검푸른 눈, 그대를 사랑해요
       
       
      Ah...Ah...Ah...Oh my dark eyes.Oh my dark eyes.
      When you look at me, tears are in your eyes Tell me everything
      When you want to sayOh my dark eyes. l love you. Na...
      오, 나의 검푸른 눈, 오 나의 검푸른 눈 당신이 나를 바라 보았을 때 당신 눈은 젖어 있었고
      당신이 나에게 무슨말인가 하려는 것 같았죠. 오, 나의 검푸른 눈, 그대를 사랑해요 라라라라~라라랄라~
       


           
       
      2011. 9. 최초 입력