Notice
Recent Posts
Recent Comments
Link
관리 메뉴

초록별과 그린 라이프

Like a Star / Corinne Bailey Rae 본문

☞ Click ! 하위 폴더/-☆ 외국 가요집

Like a Star / Corinne Bailey Rae

김민섭 [Dr. rafael] 2012. 11. 7. 22:10

 

 

 

 

Corinne Bailey Rae

Like A Star

Just like a star across my sky

나의 하늘을 가로지르는 하나의 별처럼

Just like an angel off the page
동화속에서 나온 천사처럼

You have appeared to my life
너는 나의 삶에 나타났어

Feel like I'll never be the same
그런 기분은 다시 못느낄거 같아

Just like a song in my heart

내 심장에 울려퍼지는 음악처럼

Just like oil on my hands
내 손위의 기름처럼

Oh.. I do love you

 

오 나는 너를 사랑해

Still i wonder why it is
여전히 나는 왜 그것이 그런지 궁금해

I don't argue like this
나는 설득시킬수 없어

With anyone but you
그 누구도 그러나 너는

We do it all the time
우리는 모든 시간을 함께 해

Blowing out my mind

 

내 마음을 설레게 해

You've got this look i can't describe
너는 내가 형용할 수 없는 모습을 지녔어

You make me feel like I'm alive
너로인해 내가 살아있다는 것을 느껴

When everything else is a fade
언젠가 모든것들이 사라질 때

Without a doubt you're on my side
의심할 여지없이 너는 내 곁에있어

Heaven has been away too long

천국은 오랫동안 멀어졌지만

Can't find the words to write this song

 

 

이 음악에 적절한 단어를 못 찾겠어

Oh...Your love

오... 너의 사랑


Still i wonder why it is
여전히 나는 왜 그것이 그런지 궁금해

I don't argue like this
나는 설득시킬수 없어

With anyone but you
그 누구도 그러나 너는,

We do it all the time
우리는 모든 시간을 함께 해

Blowing out my mind

 

내 마음을 설레게 해

I have come to understand The way it is
나는 이해하게 되었어 .
그것의 방식을

It's not a secret anymore
그건 더이상 비밀스러운 일이 아니야

'cause we've been through that before

왜냐하면 우리는 그것을 예전부터 해왔기 때문이야

From tonight I know that you're the only one
나는 어둠속에서 당황했었지만

I've been confused and in the dark

Now I understand

 

지금 나는 이해할 수 있어

I wonder why it is I don't argue like this
나는 왜 그것이 그런지 궁금해
나는 설득시킬수 없어

With anyone but you
그 누구도 그러나 너는,

I wonder why it is I wont let my guard down
나는 왜 그것이 그런지 궁금해
나는 내자신의 벽을 허물고 싶어

For anyone but you We do it all the time
그 누구도 아닌 단지 너를 위해 우리는 모든 시간을 함께

Blowing out my mind

내 마음을 설레게 해

Just like a star across my sky
나의 하늘을 가로지르는 하나의 별처럼,

Just like an angel off the page

동화속에서 나온 천사처럼

You have appeared to my life
너는 나의 삶에 나타났어

Feel like I'll never be the same
그런 기분은 다시 못느낄거 같아

Just like a song in my heart
내 심장에 울려퍼지는 음악처럼

Just like oil on my hands

 

내 손위의 기름처럼 오 나는 너를 사랑해