Notice
Recent Posts
Recent Comments
Link
관리 메뉴

초록별과 그린 라이프

Just When I Needed You Most / Randy Vanwarmer 본문

☞ Click ! 하위 폴더/-☆ 외국 가요집

Just When I Needed You Most / Randy Vanwarmer

김민섭 [Dr. rafael] 2016. 5. 20. 12:42







 

Just When I Needed You Most / Randy Vanwarmer


You packed in the morning I stared out the window

 and I struggled for something to say

당신은 이른 아침에 짐을 꾸렸어요

나는 창밖을 바라보면서 무엇인가 말하려고 애를 썼어요

You left in the rain without closing the door

I didn't stand in your way

당신은 문도 닫지 않은채 비가 오는데도 떠나가 버렸어요

난 떠나가는 당신을 막지 않았어요

  Now, I miss you more than I missed you before and now

Where I'll find comfort God Knows

예전에 내가 당신을 그리워 했던 것보다 지금은 당신이 훨씬 그립군요

내가 위로가 되는 사람이 있는 곳을 찾고 있음을 하나님은 알고 계시죠

  Cause you left me Just when I needed you most

Left me just when I needed you most

내가 가장 필요할 때 당신이 떠나버려서

당신이 가장 필요할 때인데 당신은 떠나가 버렸어요

Now most every morning I stare out the window and

I think about where you might be

요즘은 거의 매일 아침마다 창밖을 바라 보면서

당신이 어디에 있을까 생각해 봅니다.

I've written you letters that I'd like to send

If you would just send one to me

난 당신에게 보내려고 지금까지 줄곧 편지를 써왔어요

당신이 내게 편지를 보낸다면

  Cause I need you more than I needed before and now

Where I'll find comfort God Knows

예전에 내가 당신을 필요로 했던 것 보다 당신이 훨씬 더 필요하기에

내가 위로가 되는 사람이 있는 곳을 찾고 있음을 하나님은 아시죠

Cause you left me Just when I needed you most Left me

just when I needed you most

내가 가장 필요할 때 당신이 떠나 버려서

당신이 가장 필요로 할 때 인데 당신은 떠나가 버렸어요